Tuesday, July 1, 2008

She is soooo demanding but...

I think she likes me. Muahaha....

About my boss: Kecik, comei, tegas, banyak cakap, nak cepat ajer, expert in her specialty, tak kedekut ilmu, so passionate....and high expectations. This amoi ha....really make me penin2 lalat but I'm fully trained by her.....sampai naik tepu otak akak kekadang...tak mampu absorb banyak sangat at one time.


Apa pun, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada wanita-wanita yang pernah menjadi boss aku...dan menjadikan aku "sehebat" hari ini.


1. Pn Nurul - Director TCC (1996 )
2. Ms Wong - HRD Manager CCM (1997)
3. Pn Amirah - Accountant - PKKM (1998 - 1999)
4. Ms Janice - Finance Manager BVC (2000)
5. Ms Anita - Dean Asst. INTIMAL (2000)
6. Pn. Zaharah - Director KBS (2001)
7. Bonda - Director JBSWP (2003)
8. Pn. Hatipah - Director JBSWP (2007)
9. Mdm Tan - current
(in between tu ada gak sorang dua boss lelaki)


Kau kire, berapa ramai boss pompuan yang telah melunyai dan menghantam taram aku? yang penah memuji, memaki, mengajar, memerintah (pastinya), menasihat......orang yang penah buat aku ketawa, menangis, tensen bagai nak giler dan juga menjadikan aku orang yang "super-duper" hebat seperti hari ini. Aku adalah anak didik mereka dan aku adalah individu yang telah diuli dan dibentuk dengan gabungan karakter2 mereka. Kau bayangkan "bila" aku jadi boss. Muahaha.....

10 comments:

Kaktiny said...

kalo ko jadi Boss.. aku suruh staff2 ko cari kerja lain.. wakakakakaka.. dak aih..

hang boss yang superb.. mana tak.. gabungan 10 watak (9 boss + kaklong).. pheghhh.. mmg aku suruh staff hang cari kerja lain.. sekali lagi - wakakakakakkakaka..

Anonymous said...

kalau akak jadik bos. jangan lupa belanja ady. tapi jgn offer ady jadik staff akak yer. tak dapat bayangkan seksanya. ahahahahah

Kak Long said...

tiny > aku belajar yang baik2 jer..selalu aku ingatkan diri don do dat, don do dis, orang tak suka, staff menyampah.Tapi dapat boss cam deme2 kita memang cepat pandai. nop actually kita force diri kita untuk jadi cepat pandai to fullfill their expectation.

ady> sekarang pon boleh belanja...rabu nak gi tengok sepi kat alamanda? adik akak pon ikut....hehe nak? (aku ajak kau sekali la tiny)

Anonymous said...

sepi??? so not me lah akak

Kak Long said...

ady> of coz not u...akak yg nak tgk, apa yg akak nak tengoklah. hehe

Wafa Nokman said...

Kak Long...Abg nak try kerja bawah Kak Long... nak cuba try test tengok uji...boleh tahan tak? hehehehehhe

Kak Long said...

Abang wafa > I'm too good to be testedlah! (alamak, apasal gaya tulih cam nizam zakaria ni? eeeee

sapa keje dengan saye mesti enjoy sebab saya boss yang baik sesangat hehehe

Wafa Nokman said...

alahai... apasal nak samakan ngan nizam zakaria tu...peminat ke?

kalau cam tu.... ambiklah abg kerja... abg rela heheheheh

chinta said...

10. kak long (2008-....)...

mcm mana la nanti ekk...sure hebat jugakk

Kak Long said...

chinta > tak hebat mana pon kalau namanya manusia. If u look at the real kak long. tak de bende pon dia tu.....