Wednesday, July 9, 2008

menyelami dasaran

aku pejam mata, kosongkan fikiran dan menyelam ke dasarnya. tahan nafas. alamak tak bleh la...nafas pendek. semput kejap.


ulang lagi...dan lagi sampai penat. ok dah lega......


malam tadi aku memulakan operasi mengemas meja study aku yang dah tak nampak rupa meja sebulan dua nih....dengan azam baru weh...semester ini mesti berjaya. menuju puncak!


pagi ni aku datang dengan hati yang tenang. lagi pon amoi tu tak dek. maka ramai la yang mengerumun dan bertanya. wat happen yesterday? apasal pagi2 buta dia jerit2 nama u? u pegi mana dengan dia semalam? apa dia buat menonggek dalam bilik u? bla...bla..bla...


woit, rupanya adegan2 semalam menjadi perhatian ramai. fofular akak....hahaha. so apa aku patut jawab ek? adakah aku patut jawab,


a) dia suka aku sebab tu aku jer yang asyik kena laung!
b) aku senang dipergunakan, lurus bendul...
c) aku perempuan...dia pon perempuan
d) aku memang bagus! hahahaa...
e) aku tak bagus tapi aku pandai kipas (tolonglah.....)


So kesimpulannya semalam seharian aku pi opis tak buat keje aku tapi buat apa2 tah. tepat jam lima blah! kerja melonggok nih...aku akan setel last minute, coz I know my output will be more AA+ bila buat last minute nih. ya ka? Jom menyelam lagik!







3 comments:

Kaktiny said...

Ko mmg camtuh.. assignment pun last minit.. esok nak hantar hari ni baru buat.. tak pa tak pa .. yang penting.. MANTAAAPPP... heheheh

ns said...

salam kenal kaklong..
sy pilih jawapan d tu ;p hehe

Anonymous said...

kak long..... g blog akak japp pun takper.... :-)