Tuesday, July 29, 2008

Corrupted

Komputer aku kena serang virus. Sebab pagi tadi ada networking problem, so antivirus tak dapat di update. Kesannya semua fail aku dah corrupted. Semua yang aku buat dua minggu ke belakang ni dan juga current file yang tengah active sumer habis.....seluruh system hancusss, kena format balik. Ya Allah, sabarkanlah hati aku.
Pagi lepas kena bambu sikit2, meeting sampai jam 1.30 petang. Kemudiannya menumpang komputer orang lain, aku buat balik segala surat menyurat, konsep paper dan semua yang dah hilang especially preparation untuk seminar 12hb ni. Aku kena buat balik semua.........
Kepala otak dok memikir assignment tak siap. Malam ni nasib baik tak jadi buat discussion. Aku sebenarnya dah lembik. Jatuh betul motivasi aku dek demam nih. Janganlah aku fail semester ni. Dan aku tak nak extend semester. Aku nak grad tahun depan. Ye Tiny???

10 comments:

Anonymous said...

wohhhh

terus format??

isk awat tak panggey che nengok dulu :D

Kaktiny said...

OIIII... NAK LER GRAD ON TIME.. AND GRAD SAMA-SAMA.. (KITA BOLEH KAKLONG!!!)..

betullah ada rahmat di setiap kejadian.. pasai tu aku terlupa bawak balik buku2 nota stat kan.. pasai Allah tak mau bebankan hang yang dh suku2 nyawa ikan.. kalau buat gak latihan semalam.. maunyer hang 'pancit dog' pagi nih..

Akak said...

Salam kak long..

Ala kesiannya kat dia komputer diserang virus, ni dugaan juga dik, Allah sentiasa menguji kita, muga ujian ni buat Kak Long bertambah kuat & tabah. insyaAllah..

Whitetulip Tales said...

tumpang simpati la kaklong. cian...menguji tul dugaan tuh yea.sabar kaklong..buat pelan2..siap juga tue..

kamar hati said...

salam kak long...moga demam makin baik k...rerajin makan ubat k...
samat buat keje & assignment ye...

chaiyok, chaiyok kak long... (",)

Anonymous said...

Salam...
Demam? Erm... cuba kak long beli buah kembang semangkuk, ambil sebiji atau dua, rendam sampai kembang, pastu makan bunganya... dengan air apa-apalah... bandung ke.. teh ke... tapi jgn minum dgn ais...

Sebelum makan/minum air tu, baca selawat dan zikir Ya Allah, Ya Adh-Dhar, niatkan, Allah Yang Maha Memberikan Mudharat, maka Allah saja yang mampu menarik kembali mudharat tu. InsyaAllah, demam akan kebah.

Kak Long jaga diri ya! Su doakan agar kesihatan kak long akan kembali pulih...

iina said...

rehat2kan diri..cabaran tu.. ari nie pun rasa cam nk demam juga.. letih xlarat je..

ladylikeme said...

salam....

okay..meh buat sama2..tarik nafas dalam-dalam...kemudian push..eh silap plak....hembus....okay..go..kaklong go..caiyo....:)))

Tokyo BLUE said...

sekrg nie belajo kat ne ek.. rase cam pernah terserempak..serius q nie..

virus attack? waaa saya pun kene... jahat

ze said...

komputer dah cehat lom?

join eh dek gader akak, mailaaa reramai.... :-)