Tuesday, August 19, 2008

Stayback


Ni antara sebab kenapa aku suka stayback kat opis buat kerja. Dari tingkat 9 aku boleh enjoy view kerlipan neon di waktu malam. Lagipun balik kang tak jem....20 min dah sampai umah. Kalau aku balik petang mahu sejam baru sampai ke BTS. Nak keluar dari pusat bandar boleh bikin aku hangin....pastu balik umah penat, malas nak masak (ehem, macam rajin masak). Hahaha.
Nampaknya hari ni aku terpaksa stayback jugak pasal aku dah amik study leave Khamis dan Jumaat ni. So kena siapkan kerja dulu baru bleh pi cuti. Study tu personal achievement, kerja ni periuk nasik aku. So...kena utamakan kerja dululahkan. Oklah nak sambung keje dah. Bubbaiii

8 comments:

Anonymous said...

cantek banget pemandangan kat opis kak long. len kali akak nak singgah n lepak sana buleh??? :-)

Enche' Adykasyah said...

Wah Kak Long.. Study apa tu. Samalah, saya pun tengah Blogging kat rumah BTS sambil2 study nak siapkan assignment ni.
BTS memang jem banget gitu.. Tapi tak sabar nak tunggu Ramadhan, pasar Ramadhan kat sini memang best.. Kan?

Ungku Nor said...

ciss..ni suma yang buat rasa cam duduk satu opis dengan kaklong nih..ekekeke

Kak Long said...

sepi > meh2,sambil2 tu bleh meronda kat Sogo hehe. Belanja eh?

Adykashah > sajala belajar nak tambah pengetahuan. Pasal dulu2 tak dapat pi Uni, la ni la baru nak merasa. BTS kat mana tu? Saya kat area Shell jer hehe.

UngkuNor > aik, opis sendiri tak cukup ka? Ke masih dok kat umah nih?

iina said...

ok juga nak stayback dengan pemandangan indah camtu.. lewat malam pun tak terasa sangat.. teringat akak stayback kat upsi dulu.. smpi pkl 12 mlm.. masa tu tepon kawan baik akak sebab masa tu kena siapkan proposal research esok nak kena bentang depan prof2 uni, jam2 tu juga dia suruh balik.. bukan pe upsi tu hehhee keras sikit mlm2.. suara2 ketawa kanak2 lari keliling koridor selalu org dengar.. tapi akak.. hehehe selamba dek je.. sebab niat asal nk wat keje ;)

Kaktiny said...

AKU?.. STAY BACK?.. wakahkahkahkah..

hang tau aku kan.. hihihi...

ladylikeme said...

amboi canteknye pemandangan dari ofis kak long....jeles i tgk tau

Enche' Adykasyah said...

OO.. Kak Long kat rumah teres tu yea.? Saya kat apartment biru and pink kat belakang tu..