Tuesday, August 5, 2008

CURANG

Aku lupa pada janji. Janjiku terhadap diri sendiri. Apa yang aku patut buat dan tak patut buat. Aku curang pada diri sendiri. Jadi jangan salahkan sesiapa. Akulah yang salah.
Aku patut dah siapkan sebahagian assignment aku semalam. Tapi aku mungkir janji atas sebab-sebab yang boleh aku elakkan. Aku sibuk melayan korean drama (tupun tak abis lagi tengok sebab ada 19 keping CD). Dari pagi sampai malam! Release tensen. Layan TV....... Cuti sakan!
Jadi aku tak siap assignment aku.

7 comments:

ladylikeme said...

xpelah kak long...nanti amik cuti lagi ekkk

kamar hati said...

uikssss....layan korean drama plak eek...hihiih...kamar layan tidor je semalam...hiihihi...

Kaktiny said...

alah.. relaxlah.. kan nak kena hantar hari sabtu.. present tajuk hari ahad.. so.. sempat lagi.. hari khamis buat stat.. hari jumaat buat asgmt ismi.. sempat tuh.. hihihihi (nasihat dari kawan yang hampess .. chesss...)

tasekM said...

layannnnzzzzzzzz

Akak said...

Salam kak long..

Korean drama nie cam berantu kan kalau tgk satu mesti lepas tu naksambung satu lagi dan seterusnya, ralit jadinya..

Masih ada masa nie suruh CikTiny tolong skit..

iina said...

adakala kita perlu lupakan seketika perkara yang mampu mentensenkan kita.. bukan apa untuk dapatkan mood balik.. jangan rasa bersalah.. itu biasa bagi semua manusia..

chinta said...

he he he....relaxlah akak...boleh qadak balik masa buat assgnmt tuh..

sy dulu pon gila tengok drama korea n jepun..tak tidur mlm layan CD..pastu nangis sorang2....ha ha..layannnn