Wednesday, August 13, 2008

Kehilangan

Aku letih sangat beberapa hari ni. letih dan sedih. Kalau Tiny letih berpindah, aku letih melayan amoi tui, hehe. Padan muka aku sampai hilang henpon. Otak masih jem. Tak boleh fikir. Tempuh sajalah. Walau macamana pun team ni memang best. Terima kasihlah semua. Tadi aku belanja dorang sumer makan pisang goreng dengan sambal kicap. Tapi aku yang makan banyak sekali. Layan tensen. Oklah. Aku dah selesai event. Sekarang boleh fokus pada kerja rutin. Dan baru nak mengadap assignment secara serius. Malam ni nak gi umah Tiny buat asimen kami yang datanya corrupted due to pirate SPSS installations (betui ke sebab ni?). Hahaha....gelak sajalah. Apa nak buat lagi, takkan nak mengamuk kot.

4 comments:

Kaktiny said...

nak mengamuk pun tarak guna.. jom kita sit down and buat balik semua assignment tuh.. waaaa waaa waaa... huhuhuu...

takpa.. "last minutes" tu kan "TEMA KITA" dan dah sinonim pun kan kan kan..... kahkahkahkahkah...

Anonymous said...

ilang henpon??

cikgooden said...

wau...spssx...statistic tuu...(tgh bedeboo.)

ladylikeme said...

letih yerk..perkata kak long g cuti-cuti m'si....