Monday, August 4, 2008

CUTI

Hari ni aku cuti. Penat seminggu dua ni, jadi aku pun amiklah cuti. Dok diam2 kat rumah nak buat assignmentlah kononnya. Insyaallah. Dapat balik kampung 2 hari rasa tak puas. Betul. Balik kali ni aku tak fikir apa2, relax abis. Memang seronok balik kampung. Layan angin petang kat tepi bendang. Buat aku rasa nak mintak posting kat daerah aku je. Hehe.....Lama mana aku tahan dok kat kampung ntah. Oklah, akhirnya dapatla aku melepas rindu makan lauk pauk mak aku. Ulam-ulam kampung. Nyum nyum best...aku makan lebih sukatan hehehe...
Oh ya, pada kawan2 blogger, maaf beribu maaf saya pohon sebab lately ni tak sempat nak blogwalk dan tinggalkan komen panjang2. Terima kasih jengah rumah saya ye.

7 comments:

Tokyo BLUE said...

slamat bercuti! take ur rst k!

Akak said...

Salam kak Long...

Selamat Bercuti, have a great, great holiday dan semuga kembali nanti dgn badan, jiwa & minda lebih segar (hehe dah rehatkan).

viruspadu said...

selamat bercuti dn bersenang lenang yer

sesekali lepak2 rumah, layan makannnnnn mmg care :p

ladylikeme said...

amboi..balik kampung yer...wa..rindunyer nak balik......

Kaktiny said...

dan kita sama2 tak pi kelas statistik.. kah kah kah.. (oit.. asgmt bila nak hantaq weh..)

iina said...

ambik cuti rehat.. relak n buat apa yang patut..

chinta said...

air tangan mak tuh mmg misteri..kalau sy masak, masih tak boleh banding masakan mak...(pd sy sedap tapi mak masak lagi sedap!!)