Wednesday, August 6, 2008

Menghayati SENI


Wajah ini, adalah seni ciptaan tuhan. Betulkan? So seni itu patut dihargaikan? Betulkan? Ok dah, jangan fikir yang bukan-bukan. Semalam memang cool. Sebab aku boleh buat kerja aku satu, satu tanpa sebarang tekanan. Relax habis. Mungkin terapi yang aku lalui sepanjang hari Isnin lepas berkesan. Mungkin?

Selain daripada menikmati lautan membiru, dan gunung ganang menghijau yang mendamaikan, menatap dan menghayati wajah ini pun bisa buat aku cool. Boleh buat aku senyum damai. Boleh buat aku rasa tak nak marah sapa2, tak nak sedih2, tak nak tensen2.


Pasal dia nilah aku curang hari tu. Sampai kanda pun tak boleh buat apa-apa. Aku cakap, aku menghayati dan menghargai seni ciptaan tuhan. Sungguh menenang dan mendamaikan jiwa. Tambah-tambah lagi bila melihat lirikan mata dan senyum machonya. Hahaha....hancus......


Chinta : memang best nangis, ketawa dan relax layan CD tengah malam, tak tido pun tak pe. Puas nangis hati rasa lega.....

8 comments:

Kaktiny said...

dia dh start dah.. layanz drama korean sekali harung sampai habis episod..

takpa2.. at least ko dh relax and leh concentrate buat keje.. pasnih buat assignment plak yer..

adie said...

huhu..x dapek den nak nolong.hehe..

kamar hati said...

alahai, macho tu...
klau camni gayanya...semua org leh curang la...

hihihi...layan kak long, layan...hihiihih...

MARIA said...

Salam Kaklong
Tokma suukaaaa sgt n3 ni...pasai ada mamat macho tu...ya Allah handsomenya jejaka tu..siapa dia kaklong!!
Sesekali nak juga relax2 kan mata..mcam terapi lah jugak. Huishh! tau tokpa, mampuuuuih..!

SiR KinG TiGeR said...

Hi

saje lepak2 kat sini

DatOK ZeQ
Kelana Jaya,, Selangor

Akak said...

Salam kak long...

sape ammat yg cute tue?? Surely dia heri korean draman yg kak long dok layan tu kan..

iina said...

mula2 tengok dari menungkat dagu.. terus tegak kepala hehehhe hensem bebeno.. lama ye tak tgk cite2 korea sejak duk UK.. dulu suka gak layan cite2 tu.. waa.. miss ler semua cite2 cintan cintun nie

chinta said...

haha..mmg best kan nangis sorg2..pastu esok mata layu jek...sebnarnye selagi tak habes CD selagi tu tak bergerak..nak terkucil pon tahan juge!!

cerita korea n jepun jln cerita dan cintanya lain dr yg lain..sy suka sgt...