Sunday, June 15, 2008

Penat

Banyak sebablah aku penat. Semalam aku kerja dan kena pulak menyaksikan AGM yang panas. Jam menunjukkan 2.30 petang baru sampai agenda 3. Ada 17 agenda weh...bila nak abis. Lepas tu aku pon tambah-tambah penat.........sampai malam tu kena gastrik:)


Hari ni, pagi tadi aku menerima undangan satu company tu, untuk beri taklimat pra penubuhan koperasi. So berjumpalah aku dengan kumpulan yang dikatakan millionaire dan bakal2 millionaire. Aku tengok kad vice president dia, ada satu cawangan kat London. Kalau betullah depa boleh jadi sekaya ini, aku pun nak beli bar gold? Kan? Sejam setengah berdiri beri taklimat sambil bersesi soal jawab, aku pun balik...baru rasa penat....tadi masa pok pek pok pek kat depan tak rasa penat pun, lagi teruja adalah. So, aku buat keputusan nak rehat ajelah petang ni. Layan Smith Part 1 sampai Part 3 kat cinemax. Kanda outstation ke Rompin, so aku pun bebas dan merdeka seketika:)
Entry kali ni memang boring, seboring aku sekarang.....bubaiiiii...

2 comments:

Kaktiny said...

Untuk melepaskan BOSAN dan TENSION.. jom pi singapore 4-6/7.. CONFIRM tau.. hang call travel agent koperasi and aku survey internet and travel agent side aku.. CONFIRM pi tau.. KENA WAJIB AND MESTI pi....

chinta said...

oh paham...meeting koperasi...hehehe