Sunday, June 1, 2008

Entry ke-2 hari ini

Ape tak de kerje ke aku ni? Ade.....banyak..... memblog bukan kerje ke? Mentang-mentang la kanda outstation.........


Jarang aku tak ada apa nak buat hari minggu. Semalam aku dah mengemas rumah, siap alih-alih semua perabot dalam rumah. Lepas tu aku keluar pergi meeting. Habis meeting jumpa budak embun. Sesi terakhir kami tonton movie, cerita FREEDOM WRITERS. Sedih. Tersentuh. Teringat perjuangan arwah abang Duan. menitis air mata kami (aku jeling orang lain.....). Aku nampak adik JJ buka spec dan usap-usap pipi dia. Aku? Hehe biarlah ia kering sendiri, macam selalu.


Habis tu aku terus balik. Sampai rumah jam 8.30 malam. Aku tengok anak bujang tengah dok nonton TV. Dengan pantas aku masak nasi dan panaskan lauk yg aku masak siang tadi, tambah 1 lauk baru, sayur goreng hehe.....


Aku tau si bujang ni mesti tak makan lagi. Masa aku kat atas dok memblog aku dengar bunyi pinggan berlaga.....hm...tgh makan la tuh...


Pagi tadi bila aku bangun tido memang aku x tau nak buat apa....hm...on laptop dan apa lagi.......


Aku nak kemas apa lagi nih.....dah cantek ni. Selain masuk dan keluarkan baju dari mesin basuh, lipat kain, dan nyanyi-nyanyi ikut rentak lagu sebab aku buka astro ria , ada AF6, special edition. Tapi ada satu lagu tuh...nyanyian Stacy, Atas Nama Cinta. Menyentuhnya.....


Apa nak buat lagi ni. Aku bukan kaki tido siang hari. Last sekali aku tak tahan aku tepon ciktiny. Jom pi buat foot spa.....wokeh. Kejap lagi ciktiny nak amik aku jam 3.30. Nak kena siap-siap ni. Babaiiii.......
p/s : Boy, lain kali kalu main bola tu, hati-hatilah, tengok lopak. Jangan main redah jer. Kan dah bengkak kaki tu....ish...ish...... Ha lagi satu baca Bismillah.......mana tau kot tersepak anak jin mana ker...marahlah dia. Take care ye. Saya nak pi melawat jauh la plak.

3 comments:

Anonymous said...

Insan : Terima kasih sebab sudi melawat blog saya...
say panggil kak long jerlah ya..
ada masa dtglah lawat blog saya lagi.
tapi sekarang kurang update, bz skit dan laptop probs...

Kaktiny said...

oit.. mana ko rembat gambar2 program Y2Y putrajaya tuh?.. aku nak gak.. gambar aku ngan adik2 group aku ada tak?.. and gambar ramai2 kat stage tuh.. nak nak nak...

bila nak tebus voucher SABAI body massage tuh?.. ke ko nak try buat SABAI facial?..

Kaktiny said...

lain kali kalau ko buat lawak terpacul kat pintu coz t'tinggal kunci dlm bilik.. mmg aku suh ko panjat pagar jer.. pastu aku amik gambar and post kt blog aku.. dgn tajuk.. "MAK DATIN PANJAT PAGAR!!".. kihkihkih...