Saturday, December 6, 2008

sabtu

Sepanjang malam tadi tubuh aku longlai. Sepertinya menghabiskan 5 hari bekerja minggu ini begitu melelahkan. Dan belum kaklong!!!!!!!!!!!. Belum boleh rehat. Hari ini ada dua tugasan penting yang belum usai. Rasanya sejak beberapa bulan lepas, hari Sabtu memang hari wajib bekerja aku. Nanti jam 2 petang, ada mesyuarat dengan kakitangan, karyawan dan artis Pesona Pictures di TTDI. Malam pula jam 8.30 aku ada satu lagi mesyuarat dengan team SUPOL TPM di Setapak. Hehehe....siang dengan orang filem, malam dengan orang politik, rojak betuikan??? Esok? Esok sibuk menguruskan hal masak2 untuk sambutan Aidiladha dan juga majlis doa selamat sempena aqiqah dua orang cucu. Kami semua tak kemana-mana. Sambut aidiladha di KL sahaja. Gua plan nak masak apa ye untuk makan2 sekeluarga. Hm....dalam kepala otak aku terbayangkan rendang tok dan nasi bukhari. Oh ya, nak buat ayam masak sos dan juga acar timun juga. Matching tak resipi ni??? Kepada semua rakan blog dan juga silent reader barangkali.....SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA, SEMOGA KITA SEMUA BERBAHAGIA...............

3 comments:

Enche' Adykasyah said...

Amboi.. Beeh Zeeh nye...
Ai.. Masak ayam sos tu tak jemput ke kita kat BTS ni.. Boleh bau taw...

Ungku Nor said...

Salam AidilAdha kaklong!
Ampun mahap zahir dan batin..;D

iina said...

Salam aidiladha kak long ye :)