Saturday, December 27, 2008

Hari Terakhir

Esok adalah hari terakhir bagi tahun ini mengikut kalendar Islam. Azam aku tahun ini hendak menjadi orang yang berbahagia. Itu sahaja. Oh ya, menamatkan pengajianku mengikut waktu, Insyaallah. Terus berusaha mencapai kesempurnaan diri, mengikut definisi aku sendiri. Tak ada apa lagi nak dikejar sebenarnya. Pelajaran, keluarga, sahabat-sahabat, kerjaya, sedikit harta dunia, semua aku sudah ada. Anak ? Ya kalau Allah mahu beri tentu aku sangat gembira menerimanya. Pasti Dia lebih tahu masa yang sesuai untuk aku. Jadinya pada tahun baru ini aku hanya mahu served people around me at my level best. Aku mahu juga meningkatkan ibadah. Kalau ada rezeki, selesai pengajian mahu ke Tanah Suci. Insyaallah. Semoga dipermudahkan.

2 comments:

Ungku Nor said...

All the best untuk Kaklong.

U deserve it all..;D

Kaktiny said...

Selamat tahun baru...
semoga kebahagiaan, kejayaan, keimanan dan takwa milik kita semua.. aminnnnn...

grad + umrah... amiinnnn....