Monday, November 17, 2008

Laporan bergambar

jam 7 pagi dah terpacak kat jeti

masa naik feri, dapat la nengok matahari terbit


dah sampai jeti teluk dalam....menawan sekali pemandangannya


ni la rupa resort tempat best fren tersayang bermeeting


kat sini la aku menempel time orang meeting.
aku? tidur jaga tidur jaga hehehe.....


dari pandangan hadapan....ni la ropenyer rumah ala resort idaman aku, nak bina kat tepi bendang kat kuala kurau. boleh ker???


pantai teluk dalam


hehehe.....dah beli sebulan tak abis2 baca. akhirnya dapat gak aku
mengadap novel ni seharian suntuk tanpa gangguan

taraaaaa....nak balik dah....


otw balik sempat singgah rumah maksu aku kat manjong
ni la gambo sepupu aku yang comel.....

5 comments:

Kaktiny said...

JELES JELES JELES..

Best pren aku takdak hari minggu hari tu.. dia diculik oleh SUPER DUPER BEST PREN yakni SOULMATE DIA.. bawak pi pangkor...
wakhakahkahahahahhahaa..

ns said...

waa..syoknye g Pangor. Gdiz belum pernah sampai lagikkkk..:( pernah smp setakat lumut jerk. huhu..

btw,...apa tajuk novel tu kak?? ;p

Enche' Adykasyah said...

Wah gi Pulau Pangkor.. Seronok tu.. dah lama tak menjejakkan kaki ke sana.. Apa khabar agaknya orang2 kampungku...?

Cikgooden said...

macam best ja tempat ni..

Ungku Nor said...

pangkor best..
hehe