Friday, November 7, 2008

kelapangan yang memigrainkan

huhuhu....apsal plak dah berlapang-lapang nak pening migrain segala pulak nih???


Macam itulah aku. Bila bizis sangat, sampai mirain. Bila lapang sangat pon migrain jugak. Migrain mati kutu namenyer......


Al-kisahnya semalam dengan syoknya aku bantai tido 3 round table. Penangan ubat doktor Klinik Family BTS. Bestnyer dapat rehat puas2 lepas habis exam dan siap sumer asimen.


Masa aku dok tido tu ada banyak la missed call aku tengok kat hp aku. Aku call balik x jawab . Ropenyer budak opis aku risau kot hari ni pon aku mc sebab takut besday potluck party kami takde kek. hehehe....Best gak sambut besday ramai-ramai. Aku ni kira sambut in advance 2 harilah....Apa pun esok pagi aku nak balik kampung. Nak celebrate dengan mak ayah dan adik2 aku kat...Kuala Gula kot! makan seafood. Kanda plak beria-ia suruh aku pi beli gift dia untuk aku (gift dari dia, aku beli sendiri, boleh?) Sebab nak aku pakai bila balik kampung. Ni kes nak nunjuk kat mak ayah aku la nih...cesss. Anyway thank you kande, for the gift that u want me to buy for myself hehehe....ILY!


Nila ropenyer gift kecil yang kata kanda buat pakai basahan (bahasa orang dulu2 kot) kita kata pakai harian hehehe.....

8 comments:

Kaktiny said...

alaaaa.... takdak can aku nak seleberet besday hang malam nih..

aku dh siap pi 'intai' kat chili's dah tadik..

takpalah.. nanti aku banjer hang buat foot spa + pedicure okeh.. (minggu depan kita pi nak?... lama tak pi buat foot spa... hehehehe.. kuku jari tangan and kaki aku dah kelabu nih.. tumit pun dah berkeladak rasanya.. hihihihihi)

Kak Long said...

ok set jom kita pi spa Q

Ungku Nor said...

happy besday in advance je la kot?

semoga bahagia sentiasa memayungi hidup kaklong, amin..

iina said...

happy betday in advance..selamat balik kg.. amboi korang berdua p spa2 tu ingat2 ler kita nie heheheh..

dah dpt coklat dr tiny?

Wafa Nokman said...

Happy Birthday in advance :-) Nanti kita pergi makan2 ye...

Mas & Wafa...

zonaku said...

happy besday kak long....

semoga kebahagian berkekalan dan sentiasa dalam limpahan rahmat Ilahi hendaknya...

age is just a number... maturity that counts...

tentangseseorang said...

oooo kami dah selebret besday akak walaupun akak takde... 2 kali repeat kat johny's dalam satu hari yer...

Kak Long said...

terima kasih pada semua yer...