Thursday, November 13, 2008


It’s a long… long… long… journey to reach my destiny. No ending story.

What ever it is, I’m here. Berlari mengejar mimpi yang akan jadi pasti.

Aku tiba-tiba nampak satu lorong yang bercahaya. Aku tiba-tiba nampak banyak benda dalam satu masa. Wow….aku nak ke sana.

Jom kita sama-sama mengejar mimpi agar jadi realiti.

Ianya tentang aspirasi.


p/s : ada sesapa yang penah baca atau dengar tentang bagaimana nak mengukur aspirasi (measurement instrument). Pls email me….




3 comments:

Enche' Adykasyah said...

Google aje Kak Long.. Mesti jumpa..

chinta said...

kak long! apa khabar? sehat?

aspirasi lebih pd subjektif..mcm mana nak ukur..measurement instrument, pernah amik paper nie..ukur aspirasi?

tak pahamler..sokong komen atas..google lerr

Kaktiny said...

WAKHKAHKAHKAH... UTK PROJECT PAPER TUH.. hehehehheee...

mission aku dah separuh accomplished.. aku dah jumpa Dr.Bahaman dan Dr.Ismi dan dah submit Chapter 1, 2, 3 dah.. hehehehhehe..

JOM KITA KEJAR CAHAYA MIMPI.. dan nikmatinya di alam realiti.. JOM... hehehhe