Monday, November 10, 2008

Kantoi

bukan kantoi macam kes Norman-Abby ok. Tapi kantoi sebab benda yang dia sorok daripada aku (konon nak buat surprise) aku dah jumpa dulu, 11 jam sebelum kejadian yang sepatutnya. Kesian kanda, penat dia menyusun strategi (walaupun strategi tu sama jer tiap tahun). Masa kami pegi ambik barang adik aku kat Seratas Taiping dan aku menyibuk nak tolong dia kemas bonet, tetiba dia tepis tangan aku daripada mengalihkan sweater yanvg menutupi sesuatu. Bajulah! keras jer suara dia sambil tepis tangan aku (suara orang nervous). Pehtu kan jeng jeng jeng aku nampak ada benda di sebalik baju tu....aku pandang dia, tapi dia yang pecah gelak dulu. Hehehe.....ni la bendanya yang konon nak bagi kat aku pada jam 12.00 tgh malam tu....






Dua tahun dulu lagi kelakar, dia beli dan sorok bunga tu kat dalam almari baju. Ingat aku tak buka la kot sebab itu seksyen baju-baju dia. Aku balik kerja terus buka dan jeng jeng jeng....rasa macam nak kenakan dia jer, apa kata aku amik dan sorok kat tempat lain. Sure jam 12 tgh malam kang dia gelabah, barang surprise dia sudah hilang. Tapi tak gamak la plak aku membunuh ke'excited' an dia maka aku buat tak tau je la....tunggu jela jam 12 tgh malam hehehe

2 comments:

Kaktiny said...

INSTINCT ko MMG SUPERB.. sian kanda ko.. asik TRKANTOIII jer tiap2 tahun.. tak dapek nak SURPRISE kan ko... kahkahkah...

kamar hati said...

selamat hari lahir kak long....
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki sentiasa...
semoga semua yg terbaik tuk kak long....

muahhhhhhhhhhh.... (",)