Sunday, January 11, 2009

Relaks

Weekend yang relaks. Selepas penuh jadual aku sejak malam jumaat lagi...meneman kanda ke majlis anjuran sahabat lamaku. Seronok berjumpa kawan-kawan lama dan juga beberapa orang official delegates dari CYP dari India dan London, yang sebahagiannya memang aku kenali kerana sekian lama bekerjasama dengan mereka dulu. Seronok sangat.....kerja aku dulu.....(cam poyo jer) Apa pun itu semua dah berlalu. Aku dah menapak satu anak tangga dan tak boleh berpaling lagi. Itu semua ilmu kehidupan, aku patut bersyukur sebab aku pernah berada di tempat "desk officer" itu dulu. Semalam pulak seharian ke kuliah, tapi aku biasa-biasa sahaja, seronok jugakla dah semester akhirkan....insyaallah. Tapi entahla...aku sebenarnya lebih teruja dengan kerja aku berbanding study tahun ni. Mungkin sebab aku dah dapat melihat/menilai pencapaian aku setahun ni dan nampak di mana kelebihan dan kekurangan aku. Jadinya aku teruja nak bekerja. Hehehe....aku jugak happy tengok development projek Puncak Jalil yang terbengkalai sejak 2002. Pagi tadi lepas breakfast, aku dan kanda meronda ke sana....wah....tengah buat wiring. Tak sangka pulak cantek....menghadap bukit menghijau plak tu. Sayang pulak aku nak jual. Kanda pulak tiba2 kata...ni takut nanti ada orang tu merajuk dia lari ke sini. Isk 3x sapa yang nak lari merajuk kalau abang jaga baik2. Ye tak??? hehehe.....
Iklan : sesapa minat nak beli apartment di puncak jalil (mayang court apartment) 3 room + 2 bathroom....siap Jun 2009. Harga boleh runding. Email me.

2 comments:

lupekanje said...

merajuk klu ada yg rajin mujuk, best la...
majuk klu kener pujuk diri sendiri..merana nnt...heheh
sesekali kener ada yg majuk...majuk yg baek, mengikat ksih sayang giteww..

faizah said...

salam.
berminat pasal your aparment kat puncak jalil. macammana nak contact? (since i dun have your email)...