Saturday, January 17, 2009

Bismillahhirrahmanirrahim....

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani.....
yang mengetahui segalanya dan penilai utama kepada diri aku yang serba kekurangan ini.
Menutup blog ini seketika, organize semula beberapa enrty...
Pertamanya kerana aku mahu lebih berhati-hati menulis, supaya tidak berlaku perkara-perkara yang tidak diingini
Keduanya aku mahu lebih berhati-hati dengan keterlibatan aku dalam dunia blogger ini kerana aku sendiri miskin peribadi dan serba kekurangan
Ketiganya, aku tahu ada silent reader via family members dan officemates yang sudah mula masuk ke blog aku
Keempat, memastikan maruah keluarga aku khususnya kanda, akan sentiasa terpelihara
Kelima mengelakkan tulisan-tulisan mengandungi maksud tersirat...minta maaf, aku lurus, kalau tulis memang tak ada maksud tersirat, tapi kalau orang dah baca dan mentafsirkannya berbeza aku mintak maaf banyak-banyak
Keenam, aku kena pastikan kerja aku siap dulu baru boleh blogging; kerja opis, kerja sekolah, kerja rumah dan kerja-kerja kawin anakanda
Oleh kerana bahagian yang keenam itu melonggok-longgok ketika ini, jadi biarlah aku tumpukan pada kerja-kerja itu dulu
Bak kata kanda, I takkan benarkan u bersuka-suka, tak payah tengok wayang, tak payah pegi swimming, tak payah nak pi holiday...I nak u study dan siapkan semua asimen u, I nak u grad jugak in time...I dah tak koser nak tunggu...hehehe...lepas tu kita full swing...haish!! apa tu???
Oleh yang demikian, sehingga ketemu lagi....insyaallah.

1 comment:

Whitetulip Tales said...

Ok..semoga dapat memenuhi apa yang dihajati. Tp jan lama2 ek..kak long mesti grade on time...

psstt..full swing ek..ekeke..(terkena di hati den!)