Sunday, October 12, 2008

Mood memblog tetap ada

Hari-hari nak masuk taruk entry, tapi tak tau nak cite pasal apa. Sebenarnya banyak, tapi otak dah blank selepas seharian cuba memahamkan formula-formula yang aku memang tak suka.....
Bagaimanapun hari minggu ini telah aku manfaatkan sebaik mungkin. Ada pun kiranya tiga hari tiga malam aku berkampung di perpustakaan negara itu, belum tentu asimen aku ini dapat disiapkan semuanya sebab, aku tak complete. Gua punya partner tak available...huaaaaa
Kepada sesapa yang nak pegi ke open house rumah Tiny tu, jangan lupa singgah rumah aku dulu. tak de rumah terbuka, tapi singgah la pekena biskut raya dengan air dulu buat basahkan tekak, dah seperjalanan tu kan. Ada pun rumah aku dan rumah Tiny hanya sepelaung ajer. Tahun ni aku tak buat rumah terbuka sebab huaaaa.........tak leh nak cakap kat sini la. Tapi sesiapa nak datang, you are most welcome. Sila lah...sila lah.....

6 comments:

iina said...

kalau akak p akak singgah umah kak long k.. bila exam nie?

Ungku Nor said...

kena ikut orang yang bawak..kalo dia kata ok, ok ler ehehehe

tentangseseorang said...

kak mai... wa talak tawu lu punya lumah ah. ehehehe. abeh akak tak pergi umah kak tiny ker?

Akak said...

Salam Kak Long...

teringin juga nak singgah tapi tu lerr open house umah Tiny pun tak boleh nak pergi sebab akak nak ke Lumut anak sedara nak bertunang..

Enche' Adykasyah said...

Halo.. Something to bright up your life!

fusarium solani said...

Insyallah, nanti Aliff singgah yer!