Wednesday, October 22, 2008

Cuka punya pasal

malam tadi di Villa Ukhwah taman Tasik Titiwangsa aku sakit perut gelak mengekek dengan Si Tiny....
dan pagi ni aku sakit perut mengerekot dalam surau opis dek kerana makanan malam tadi yang aku agak ada campuran cuka. Kalau dah sakit perut tu confem la ada cuka tuh.
Apa pun kemandomanku itu sedikit terubat dengan cerita ceriti sepanjang perjalanan kami meredah hujan lebat dari Alam Damai ke Villa Ukhwah malam tadi yang aku rasa boleh dikategorikan sebagai the non stop conversation sehinggalah Tiny keluar dari kereta aku bila sampai kat gate rumah dia.
Kalau ikut hati nak jer MC tapi apakan daya petang ni aku ada kerja yang memang tak boleh excuse. (sewaktu entry ditulis aku dah ok dah, dah telan actal 2 bijik dan tido tadi, ok la sikit)

7 comments:

iina said...

Kak long..

Baguslah dah ok sikit mood.. ada kawan yg boleh menceriakan hidup adalah antara yang terindah dalam kenangan ;)

tentangseseorang said...

woh akak takleh makan cuka??? ermmmm jadik jelatah ari tuh akak tak makanlah?

Enche' Adykasyah said...

Wahwahwah.. jangan sampai terci&&@ sudah la..

Kak Long said...

kak iina > nasib baik ada kawan

ady > haah tak makan, rase sikit jer...ciankan?

adykashah > haah nasib tak tercicir sbb termakan sikit jer lauk bercuka tu, kalau tak harus...

Ungku Nor said...

hmm..kena take note nih..*kenyit mata kat kaklong*

Kaktiny said...

aku MC.. 2 HARI!!!.. wakahkahkahkahkah....

Kak Long said...

kak ungku > take note, jangan tak take note ;p