Thursday, April 9, 2009

I'm about to reach my destiny II?

Minggu ini hanya tiga hari aku bekerja di pejabat, minggu hadapan 2.5 hari, no weekend sebab ada dua mesyuarat pagi dan petang Sabtu dan Ahad pula kena outstation, and hm.....senyum sahajalah......tapi sebab tiap2 malam aku mengadap channel 303 jam 9 sampai 11.30 malam, jadi aku kira enjoylah! Lebih-lebih lagi kanda, pasal boleh tumpang menyendeng, bermanja hahaha.....Menunggu hari esok untuk collect questionaires bagai dijanji dengan semua respondan aku, sempat, tak sempat, sempat, tak sempat, sempat, tak sempat (sedang cabut kelopak bunga). Sebetulnya aku tak sabar2 nak habiskan semua ini. Sebab aku ada banyak plan nak buat selepas Jun ini. Tapi semunya bergantung kepada keadaan. What ever, I'll try my level best, chaiyok!

1 comment:

Mrs.MH said...

wah! bestnya pegi kursus sana sini.. tringat time kita keje dulu2.. :)