Tuesday, April 21, 2009

apa ada pada perancangan II

Sehari dua ini aku kelam kabut. Minggu lepas aku tak masuk office kerana seminar dan juga EL menjaga kanda. Minggu ini bertimbun kes di atas meja. Serabut sekejap. Apa pun tension takkan selesaikan apa-apa. Ye tak? Kanda makin pulih. Sakit-sakit akibat jatuh sudah reda tapi tangan kiri masih belum pulih. Mungkin ambil masa sebulan dua sebelum pulih sepenuhnya. Kadang-kadang sakit ni ada kaitan dengan emosi. So, to make him happy, aku biar saja dia pergi kerja walau pun masih MC. Bagi kanda kerja itu semangat dan dengan bekerja it will make him feel better. Kurang2 ada juga driver tolong tengok-tengokkan dan bawa dia pergi makan. Aku? Sedihnya tak dapat meneman dia kala ini. Hm...study pun ntah ke mana. Apa pun moga-moga exam terakhir sabtu ini dapat aku hadapi walau pun kala ini aku langsung tak sedia lagi. Hehe...dua hari mengusung buku ke pejabat kot2 lepas jam 5.00 ptg boleh taip satu dua muka surat, hm...hampeh...berat beg je usung buku. Aku balik lepas maghrib jugak! Tapi sebab nak siapkan kerja yang tak siap2.....Kak Long SMILE please :D.

2 comments:

ladylikeme said...

senyum lah..senyum lah wahai cek mek molek..huhuhuhu

suara said...

Sabar ye kak long....
'Setiap kesukaran ada kemudahan...' Al-Insyirah.
InsyaAllah, moga segala urusan dipermudahkan.