Friday, March 6, 2009

Menang

U buat sahajalah apa yang I mintak, U dah menang tau tak? Menang? Ini bukan kemenangan tetapi barangkali Allah makbulkan doa aku. Dengan cara mesyuarat kanda hari ini ditundakan ke minggu hadapan. Dengan cara function kanda malam esok dibatalkan kerana Pak Menteri not available. Sudah beberapa kali dia berkata tidak mahu pergi, it is not my level to go there. Well, apa level kita di sisi tuhan? Apa level kita berbanding manusia lain? (dalam hati, tersekat di kerongkong). Pada aku sama sahaja. Selama kami hidup bersama aku melihat dia terlalu ordinary.....sehingga aku tak sedar aku sedang berdiri di sisi seorang lelaki yang hebat tetapi kelihatan terlalu sederhana......Aku sekadar mahu kongsikan apa yang aku rasa. If you think you're too good to be there. Anggaplah ini sebagai ilmu baru, learned how do they do it. Anyway bukan aku yang menang tetapi dia yang telah menang. Menang kerana berjaya menundukkan sedikit egonya dan bersetuju ke sana.

No comments: