Wednesday, May 20, 2009

bos

Dua hari di kampung finally dapat jugak aku makan lauk ikan sepat goreng rangup, yum yum. Sekarang ni kat kampung musim mempelam (mangga). Best balik kg, rasa tak cukup je dua hari. Dari kampung aku berkampung pula dua hari di Lake Town Resort, berkursus. Penat lagi. Viva Jumaat ni, tak buat apa-apa pun lagi. Malam nilah aku pulun. Jadual sehingga 30 Jun dah penuh! Penuh dengan AGM. Ahad ni, kanda berlepas ke Miri, aku pula ke PD selama 3 hari. Hm...kursus tak abis2. Apa pun, sekarang ni hidup rasa seronok. Kerja pun best jer..maklumla dapat bos baru. Motivasi beb. Perkaitan di antara gaya kepimpinan dengan motivasi hehehe. Tapi dimensi2 dalam gaya kepimpinan tu yang kawan aku tak tahan dengar tu. Bos aku hensem, aku suka tengok dia sebab aku rasa dia macho, berkarisma, suka cara dia punya empowerment, decision making, control the situation, hm...apa lagi ek, kah kah kah....oklah dah latu....

2 comments:

ns said...

dpt bos yang baik syokk buat keje..nasiblah bos ns jenis xbossy

Sri Diah said...

Salam ziarah, akak harap Kak Long sihat-sihat selalu.